Σεμινάριο: Διδακτική του ποιήματος2025-01-06T17:53:55+03:00

Σεμινάριο: Διδακτική του ποιήματος

«Δημιουργική γραφή στην τάξη»(ποίηση-πεζογραφία)

Κόστος Συμμετοχής

Από 70€ μόνο 50€ για τις πρώτες 5 εγγραφές

Πληροφορίες Σεμιναρίου

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εν’ ενεργεία εκπαιδευτικούς

  • φιλολόγους,
  • θεολόγους,
  • φιλολόγους ξένων γλωσσών,
  • κοινωνιολόγους,
  • ψυχολόγους,
  • κοινωνικούς λειτουργούς

δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, οι οποίοι θέλουν να ενημερωθούν για τις επιστημονικές εξελίξεις σε θέματα μεθοδολογίας της διδασκαλίας του ποιήματος και της πεζογραφίας ώστε να εφαρμόσουν νέες, σύγχρονες τεχνικές μάθησης και διδασκαλίας μέσα στη σχολική τάξη. Απευθύνεται, επίσης, σε πτυχιούχους τμημάτων φιλολογικής κατάρτισης, οι οποίοι επιθυμούν να επικαιροποιήσουν και να συμπληρώσουν τη γνώση τους σε θέματα μεθοδολογίας της διδασκαλίας.

Διονύσιος Λεϊμονής

Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Ιωαννίνων με μεταπτυχιακό τίτλο στο Τμήμα Δημιουργικής γραφής του Ε.Α.Π. από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και υποψήφιος διδάκτορας στο Τμήμα Θεάτρου του ΑΠΘ.

Γνωρίστε τον συνομιλητή μας

Ο Διονύσης Λεϊμονής γεννήθηκε στο Αιτωλικό της Αιτωλοακαρνανίας. Από πολύ νωρίς στράφηκε στη συγγραφή παιδικών και νεανικών ιστοριών. Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Ιωαννίνων.
Ζει στη Νέα Ιωνία Βόλου και εργάζεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ασχολείται με την αρθρογραφία σε εφημερίδες και περιοδικά καθώς και με τη συγγραφή λογοτεχνικών έργων. Ασχολείται με την επιμέλεια και κριτική έργων για παιδιά και ενήλικες,
την παρουσίαση βιβλίων, πολλά από τα οποία έχει προλογίσει ο ίδιος, τη διοργάνωση φιλολογικών-λογοτεχνικών εκδηλώσεων, τη διοργάνωση σεμιναρίων δημιουργικής γραφής για παιδιά και ενήλικες, αλλά και σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο Τμήμα Δημιουργικής γραφής του Ε.Α.Π. από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και υποψήφιος διδάκτορας στο Τμήμα Θεάτρου του ΑΠΘ.

Θεματικοί άξονες σεμιναρίου:

Α. Θεωρητικό πλαίσιο:

  • Τί είναι η δημιουργική γραφή;
  • Ποιο το χωροχρονικό πλαίσιο ενός εργαστηρίου γραφής στην τάξη;
  • Ποια τα περιθώρια δημιουργικής αξιοποίησης ενός λογοτεχνικού κειμένου;
  • Πώς αξιολογείται ένα γραπτό δημιουργικής γραφής;

Β. Πρακτικό μέρος:

  • Βαθμολόγηση δραστηριοτήτων μαθητών
  • Αξιοποίηση στην πράξη πεζών και ποιητικών λογοτεχνικών κειμένων
  • Παραγωγή κειμένων

Γ. Απορίες-Ερωτήσεις- Διάλογος

Σεμινάριο Έκθεσης

Επιλέγοντας το Φilhub, επιλέγετε μια πλατφόρμα που φροντίζει για την πρόοδό σας και την επιτυχία σας. Ενώνοντας την εμπειρία και το πάθος των φιλολόγων με τη δίψα για μάθηση των μαθητών, το Φilhub σας προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξετε τον καλύτερό σας εαυτό στον κόσμο της γνώσης και της παιδείας.

Ζαννής Κοντονάσιος
Φιλόλογος

Τι λένε οι συμμετέχοντες

Σοφία Χ.

Φιλόλογος

Σοφία Χ.

“Καταπληκτικό εκπαιδευτικό σεμινάριο το οποίο μου έδωσε εναλλακτικούς τρόπους βελτίωσης
της εκπαιδευτικής πρακτικής μου.”

Ιωάννης Τ.

Ιδιοκτήτης Φροντιστηρίου

Ιωάννης Τ.

“Ένα σεμινάριο που συνέβαλε αποτελεσματικά στο να βελτιώσω την παιδαγωγική μου ευαισθησία, την οργάνωση και τον επαγγελματισμό μου.”

Μαρία Π.

Καθηγήτρια Έκθεσης

Μαρία Π.

“Εξαιρετικός εισηγητής ο Ζαννής. Κατανοητός, με υψηλή μεταδοτικότητα, καταφερε να κρατήσει
αμείωτο το ενδιαφέρον μας καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου”

Φilblog

Συνεχίστε να διαβάζετε…

Καλωσορίσατε στο φilblog!
Στον κόσμο της γλώσσας, της ιστορίας και της λογοτεχνίας, το φilblog είναι η πύλη για να ανακαλύψετε εμπνευσμένα άρθρα, ενδιαφέρουσες απόψεις και χρήσιμες συμβουλές. Ετοιμαστείτε να εμπνευστείτε και να εμβαθύνετε στον κόσμο της γνώσης μαζί μας!

Φilblog

Συνεχίστε να διαβάζετε…

Καλωσορίσατε στο φilblog!
Στον κόσμο της γλώσσας, της ιστορίας και της λογοτεχνίας, το φilblog είναι η πύλη για να ανακαλύψετε εμπνευσμένα άρθρα, ενδιαφέρουσες απόψεις και χρήσιμες συμβουλές. Ετοιμαστείτε να εμπνευστείτε και να εμβαθύνετε στον κόσμο της γνώσης μαζί μας!

Το δυσμενές φαινόμενο του ρατσισμού στα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Σχέδιο μαθήματος Α΄ Γυμνασίου)

γράφει η Μαρία Βηλαρά, φιλόλογος, Μ.Α., επιστημονική συνεργάτις   Στο παρόν σχέδιο μαθήματος, προβαίνουμε στη θεώρηση δύο κειμένων από το σχολικό εγχειρίδιο Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α΄ Γυμνασίου, με κύριους άξονες

Ο αθλητισμός και οι Ολυμπιακοί Αγώνες τότε και τώρα (Σχέδιο μαθήματος – Β΄ Γυμνασίου)

γράφει η Μαρία Βηλαρά, φιλόλογος, Μ.Α., επιστημονική συνεργάτις   Το παρόν σχέδιο μαθήματος εκκινείται από μια γενική εισαγωγή περί του αθλητισμού και των, επίκαιρων φέτος, Ολυμπιακών Αγώνων, στην αρχαιότητα και

Go to Top